Om AWA After Work Arrangement (AWA) er en af Københavns førende virksomheder inden for kreative og engagerende teambuilding-oplevelser. Vi brænder for at skabe stærke teams gennem sjove, inspirerende og anderledes aktiviteter.
Vi søger lige nu:
Freelance Teambuilding-instruktører:
Har du lyst til at arbejde med events og teambuilding på freelancebasis?
Salgskoordinator (25 timer ugentligt, med mulighed for mere):
Vil du hjælpe med at strukturere og koordinere vores salgsteam?
Teambuilding Koordinator
Ansvarsområder
Som salgskoordinator har du ansvaret for:
Fakturering
Koordinering af arrangementer
Vedligeholdelse af CRM-system
Kontakt til leverandører, freelancere og kunder
Klargøring til arrangementer
Forefaldende opgaver
Telefonpasning
Du vil hele tiden være i tæt dialog med kollegaer såvel som kunder, og du vil indgå i et team med højt humør og god energi.
Vi forestiller os, at du:
Er meget struktureret
Er serviceminded
Har et imødekommende væsen
Er god til at regne og stave
Ikke er bange for at tale i telefon
Kan arbejde under pres
Ikke er ”for fin” til at gå en tur i supermarkedet, hvis et arrangement kræver det
AWA Teambuilding københavn
AWA er en af landets største udbydere af teambuilding aktiviteter.til dansk erhvervsliv. Vi repræsenterer en lang række underleverandører, og tilsammen udbyder vi mere end 70 aktiviteter – alle af høj kvalitet. Awa Teambuilding er desuden en del af det globale teambuilding netværk Catalyst samt ejer af Timequest escaperooms.
Contact Us
We’re ready to help you plan your next team building event – and we look forward to hearing from you!
Please note that AWA exclusively serves companies and organizations. We do not arrange events or team building for private individuals.
Stay Updated
Follow Us
We regularly update our social media with new and exciting ideas for your next team building event.
Follow us to stay inspired – and make sure your team gets the best possible experience!
Kontakt Helene
Do you have any questions or need assistance? You’re always welcome to reach out to Helene.