Creative City challenge
Antal deltagere
10-1000 Personer
Event kategori
Udendørs Teambuildingøvelser
Lokation
Hele landet
Indsatsområde
Innovation
Relationer
Teamwork
Pris
250 kr pr. person

Kontakt Susanne
Er du i tvivl om hvilken teambuilding du skal vælge? Så kontakt os endelig!
CREATIVE CITY CHALLENGE – EN SJOV OG INTERAKTIV SKATTEJAGT
Oplev København eller hvor i end er på en ny måde – alt imens du og dine kollegaer bliver udfordret i en spændende blanding af skattejagt, byvandring og pointløb i byen. OBS. Blandt vores absolut mest populære!
Løs opgaver på tid
Efter en kort velkomst bliver I inddelt i hold af ca. 5 personer. Hvert hold får udleveret en ipad, som indeholder diverse opgaver og spørgsmål. Det gælder altså om at løse de forskellige opgaver på kortest tid og på den mest kreative facon. Det er op til jer, om arrangementet foregår på dansk eller engelsk – der skal jo være samme forudsætninger for at vinde.
Interaktiv udfordring
På turen kommer I til at løse en række forskellige opgaver, der kan indeholde alt fra billederopgaver, tekstopgaver, paratviden, gåder, teamopgaver og måske endda aktuelle nyheder.
Turen er derfor en række forskellige udfordringer, som I undervejs får præsenteret på den udleverede ipad. Fælles for alle udfordringer er, at I samarbejder, kommunikerer og tænker kreativt for at vinde. Som aktiviteten skrider frem, sender I billederne og svarende ind til vores instruktør, som indsamler og tæller jeres point. Når tiden er gået, bliver pointene talt sammen og vinderholdet kåret.
Creative City Challenge er udviklet med henblik på at udfordre deltagerne på en sjov og involverende måde. Vores erfaring er, at aktiviteten skaber god stemning og sammenhold. En sjov aktivitet, der udfordrer jer på den interaktive skattejagt gennem byen.
Aktiviteten kan tilpasses of skræddersyes og kommer i forskellige formater . se nedenstående video :
Tusind tak for en virkelig veludført og lige i øjet teambuilding session!
Alle lederne og direktøren var vilde med det😊
Det virkede virkelig også super godt, at der var de tre forskellige kategorier at vælge imellem, så den enkelte gruppe kunne koncentrere sig om det de havde lyst til og fandt sjovt.
Jeg blev kontaktet af flere efterfølgende, der ville vide, hvem I er, så de til medarbejderdage kan tage fat i jer.
Så det er helt klart ikke sidste gang I bliver hyret af Akutberedskabet.
Palle
Region Hovedstaden